Pages


1 Ocak 2009 Perşembe

Ayrılık saati varsın da çalsın, bizi ayıramaz biz yaşadıkça..

ben ilkokula giderken annem, trt fm'de "onuncu saat" diye bir program vardı, onu dinlerdi.. tabi sonra akra açılınca, ordaki "gelincik" programına geçiş yaptı :) 10.saat'in içeriğini açıkçası çok net hatırlamıyorum.. sabah 10'da başlayan bu programdan hafızamda kalan şeylerden biri "gülden karaböcek" şarkıları diğeri de radyo tiyatrosudur. işte o zamana dair bir kulak aşinalığı mı yoksa bana o günleri hatırlattığı için mi bilmiyorum ama gülden karaböcek'in sesini, sesinden birşeyler dinlemeyi hep sevmişimdir.. sesleri hernekadar benzese de neşe karaböcek bile o zevki vermez bana..



3 yorum:

Hacer dedi ki...

Dinlerdim 10.u saati.İlk gençlik yıllarımdı. :)

hulofera dedi ki...

benim de orta çocukluk yıllarıma denk gelirdi ;)
doğan ve şahin beylerin olduğu bir tiyatro hatırlıyorum o programdan sen de hatırlıyor musundur acaba, merak işte :)

Hacer dedi ki...

Evet:) Ben (ve ailemin bayan bireyleri) arkası yarınlar, çarşamba ve pazar tiyatroları (radyofonik ses tiyatrosu) müptelasıydım.