Pages


4 Nisan 2012 Çarşamba

Köfteci Yusuf

Bursa'ya gidişlerimizden biri esnasında yolumuzu İznik üzerinden geçirdik. Planlı bir gidiş olduğu için yola çıkmadan evvel orada ne yenebileceğini araştırmıştım. Dobişko'da İmren Izgara nam-ı diğer Köfteci Yusuf''u aklımıza koyarak yola koyulduk. Günü İznik gölünün muhteşem manzarasıyla batırdıktan sonra acıktık haliyle ve karnımızı burada doyuduk. Daha sonra tekrar Bursa'ya gittiğimiz başka bir seferde ise Orhangazi'deki şubelerine uğradık. Her iki şubede de siparişler ummadığınız çabuklukta servis ediliyor. Hatta Orhangazi şubelerinde tabaklar geldiğinde bir baktım sadece iki köfte mevcut içinde.. Daha öncesinde İznik'ten deneyimim olduğu için "Porsiyon bu kadar mı?" diye sorma ihtiyacı hissettim :) Meğer bekletmemek için önden bir parça getiriyorlarmış. Sonra kalanları da arkadan getirdiler. Ve bu, köftelerimizi soğumadan yeme açısından da çok iyi oldu.

İznik şubesi
Önce ateşte kızarmış ekmekle birlikte acılı ezme ikram ediliyor. El ayası büyüklüğündeki köfteler oldukça doyurucu ve gayet lezzetli.. Ekmek kadayıfını çok methetseler de benim şerbetli tatlılarla aram olmadığı için denemedim. Eşim kabak tatlısını çok sever. Aldığı kabak tatlısının tadına baktım, gayet güzeldi. Kilo ile çiğ yada pişmiş köfte almak da mümkün.

Herşey bir yana fiyatları çok çok uygun. 2 porsiyon köfte, 2 ayran, 2 çay, 1 su'ya toplam 14.5 tl ödedik, Orhangazi'de.

Yolu Bursa ya da İznik'ten geçen herkese şiddetle tavsiye ediyorum.


6 yorum:

muptedi dedi ki...

bunu izngitmeden önce deyeydin eyiydi

Ebrum dedi ki...

Bende iki sene önce gitmiştim eşimle gayet lezzetliydi köftesi ve temizdi ekmek kadayıfını denememeniz yazık olmuş ben öyle bir ekmek kadayıfı yemedim harikaydı:)

hulofera dedi ki...

sen de bi tavsiyen var mı diye soraydın iyiydi mübted :))

ebrum, bu sefer niyetliyim, int. de çok methini okudum çünkü :)

Sevcan Ozturk dedi ki...

isin asli hulofera'cim anadolu'da bir cok sehir icin normal bir fiyat bu. istanbul'a aliskinlara az geliyor ucretler. keske istanbul'da da yasam o kadar uygun olsa..

hulofera dedi ki...

demek ki o kadar alışmışız ki kazıklanmaya :) keşke..

suleyman dedi ki...

köftesi hizmeti herşey süper tavsiye ederim