Pages


31 Aralık 2008 Çarşamba

hz.isa 2009 yaşında..

zeynep rumeysa (13:02):
hümeyra akşam nabünüz? :D
ayşe hümeyra (13:04):
bilmeyrum
noldu :-)
zeynep rumeysa (13:04):
yılbaşı ya ondan dedim, kutlama falan :p
ayşe hümeyra (13:05):
taksime gidecektik ama kutlama yokmuş bu sene :p
biz de çerezimizi düdüğümüz fln alıp
tv seyredemeyeceğiz
çünkü yok :)
bilmem hayati
iyi olursa belki alışverişe gideriz
ayşe hümeyra (13:06):
k. pederim kötü hissederse belki oraya gideriz
belki de
mısır patlağı yer film seyrederiz
ya siz
zeynep rumeysa (13:07):
napcaz hİÇ :-)
ayşe hümeyra (13:08):
rumeysa bu kısmı
bloguma koyabilir miyim ;)
zeynep rumeysa (13:09):
koyy, sen yazdın zaten daha çok ben bişi yazmadım
kaç gündür evdeyim sıkıldım
zeynep rumeysa (13:09):
marketefalan gitsek bi ara dedim ablama. "ne zorumuz var bu havada?" dedi
ayşe hümeyra (13:10):
doğru demiş :)


kısacası yılbaşı dediğin bizde böyle geçer.. sıradanın da sıradanı bir gün, bir akşam gibi..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

I rarely leave responses, however i did a few searching and
wound up here "hz.isa 2009 ya�ında..". And I actually do have 2 questions for
you if it's allright. Is it simply me or does it look like some of these responses look like written by brain dead individuals? :-P And, if you are writing on other sites, I'd like to keep up with everything fresh you have to post.
Could you list of all of your communal pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?


Have a look at my site: home cellulite treatment