Pages


13 Aralık 2008 Cumartesi

şurdan burdan

çok içime sinmese de sanırım bir süre bu şablon ile idare edeceğim.. bazı özelliklerini değiştirmek isterdim ama html'sinden yerlerini bulabilmek çok zor..

***
google chrome'u sevdim.. explorerda alıştığım hatta çok sevdiğim bazı özellikleri olmasa da..
explorer'ın en favori özelliği bana göre sık kullanılanlar kısmıdır.. konularına göre klasör klasör ayrılmıştır siteler.. benim gibi tez canlı birisi için çok ideal kısacası.. ama sıksık takılıp kapanması en sinir olduğum yönü..
chromeda ise engellenen pop-upların sayfa altında küçücük şekilde gösterilmesi olayını çok beğendim.. çok kullandığın sitelerin sayfayı ilk açtığında kutucuklar şeklinde karşına gelmesi nispeten "sık kullanılanlar"a benzese de diğerinin yerini tutamaz.. "gelin chrome'u birlikte geliştirelim" sloganı var, google'ın.. bilgisayardan anlasam seve seve :)

***
oğuz aksaç'ı yeni tanıdım.. diğerlerini bilmem ama adıyaman diye bir türküsü var, güzelmiş..

Hiç yorum yok: