Pages


4 Aralık 2008 Perşembe

bayram şeker gibiyse ben mentollü alayım


etkileniyorum böyle şeyler görünce.. (kaynak)

hernekadar evimizde balıklarımız olsa da aman aman bir hayvan sevgim, ilgim yoktur.. belki merhamet diyebiliriz, bendeki duyguya..

geçen hafta, şirin bir vatozumuz vardı, onu da kaybettik.. sabah görünce çok kötü oldum.. akvaryumun içinden alamadım balığı.. akşama kadar- hatta gece- ölü balık yüzdü onun içinde.. ölüm anını görüce bir tuhaf oluyorum.. geçen senelerden birinde erkek kardeşim gittiğimiz tatil mekanında, eve balık tutup getirmişti.. geldiklerinde canlı gördüğüm için yemeyi içim almamıştı..

ve bir kurban bayramına daha ulaştık..
bir daha yazar mıyım, yazamaz mıyım bilmem ama herkesin kurban bayramı şimdiden kutlu mutlu olsun.. çocukları sevindirmeyi unutmayalım...
***
artık bana tez konumun ne olduğunun sorulmasından aşırı derecede usanmış bulunmaktayım.. ne cevap vereceğimi şaşırıyorum vallahi..

dün yine bir kitabın peşine düşmüşken, o kitapçı şu kitapçı telefon açarken,gülsem mi ağlasam mı bilemediğim şöyle bir diyalog gelişti:
-"nt" buyrun.
-iyi günler, ben y.z.y.'ın bir kitabı var mı diye soracaktım..
-hangisi?
-Hz. Muhammed'in doğumundan ölümüne kadar islam dini tarihi.
-bir bakalım.mmmmmmm... yok beyefendi..
- ":-S" peki teşekkürler, deyip kapattım ama bir taraftan gülerken bir taraftan geçmeyen gribime ağladım.. zaten nezle-grip olunca ister istemez her durumda gözlerin dolu olunca ağlayabiliyorsun :p

3 yorum:

mandalina dedi ki...

bence nt'deki adamın dalgınlığına gelmiştir. hasta da olsan sesin bir erkek sesine benzeyecek kadar kalınlaşmış değil. inan bana :)

tez konusu kararsızlığı yaşamak nasılmış, daha iyi anlarsın şimdi beni :) insan, "evet, işte benim konum şu, bu konuları araştırıyorum, şunun üzerine çalışıyorum" diye net bir cevap verebilmeyi o kadar istiyor ki..

ciddi bir akademik çalışma yapmanın hiç de kolay olmadığını tekraren idrak ediyorum..

Rabbim kolaylık versin, ilmimizi artırsın..

eslem dedi ki...

bana normal halimle bile abi diyen çok şaşırma :))
Allah şifa versin doktora gittin mi ? kronik oldu sanki sende bu hastalık ..

tez konun ne bu arada ? :p

KeLeBeK dedi ki...

bence en güzelidir nezleli ses, böyle gunnel gunneli cok guzel kuran okunur, harıka sarkı soylenır