Pages


21 Ağustos 2008 Perşembe

via-port

sonunda via-port'da açıldı.. hemen hemen bütün büyük mağazalar var.. bildiğimiz büyük alışveriş merkezlerinden ziyade eski bedestenler tarzında bir mimarisi var. açıldığı ilk 3günü oradaydım :) k. validem "iyiki açılmış, açılmasa nasıl geçecekmiş günleriniz bilmem" diye espirisini de yaptı :) e etrafında insanın bakkal bile olmayınca kıtlıktan çıkmış gibi olduk haliyle :))devasa bir merkez yapıyorlar oraya, inşaatları daha devam ediyor.. at sürülen alanından go-kart'a kadar pek çok şey var.. pazar günü ordaki zeynel'de kahvaltı yapıp go-kart'a gittik.. 10 dakika çok kısa diyordum giderken, fazla bile geldi.. sersem gibiydim indiğimde.. bir de öğle güneşinin altında 35 derce sıcakta binince normal gerçi.. 2 tane hediye alıp kendimi eve zor attım velhasıl.. otoparkı da açık olduğu için arabanın içi dönerken 44 derceydi :)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

baya tamamlanmış demek ki. gitmek lazım. ben de çok sıkıldım buralarda :))

melda dedi ki...

ya ben hala gezemedim. sadece birşey değiştirmeye 5dklığına gittim. evimin yakınında böyle biryer olduğuna inanamıyorum :P hiç alışkın olmadığım bir durum. marketlerde bile istediğimi bulamazken burnumun dibinde hermes mağazası açılacak. rüyamda görsem inanmazdım :PP

bana uğramadan viaportu gezmeye gidenleri affetmem ona göre :))

tabi alışveriş merkezi olayına bu kadar sevinmem de ayrı bir üzücü durum..

eslem dedi ki...

ben de gitmek istiyorummm :)

hulofera dedi ki...

o zamann hemen yeni buluşu adresimizi belirliyorumm: viaportt :))

mer; atla gel, buluşalım gezelim ;)

eslem; yada bir gün ayarlayıp meldaya geçelim, ramazan gelmeden ;) ordan da uğrarsın- uğrarız hem ;)

meldacım, insanın etrafında bakkal bile olmayınca sevindirik olabiliyor böyle işte, napalım ;)

melda dedi ki...

sorma.. belediyenin yollara yavaş vs. yazmasına bile sevinmişliğim var. trafik ışıkları da koysalar havalara uçacağım. :P

KeLeBeK dedi ki...

nerde yasıyorsunuz sız kuzummm???
cokk zavallı gördüm halinizi...

Adsız dedi ki...

slmlar...

Evim viaportta 5 dklık bır mesafede..."iyiki açılmış, açılmasa nasıl geçecekmiş günleriniz bilmem" diyen teyzemınde ağzına sağlık:)

Ne kadar doğru soylemıs:Ppp

Adsız dedi ki...

komşular toplanıp viaport'da gün yapalım bari :)

hulofera dedi ki...

kelebek..
öyle gibiydi valla :)
en yakın merkez sanırım pendik.. oraya gitmeye de üşeniyor insan :)

melda;
ben trafik ışıkları koysalar havaya kesin uçacağım, zira bir sürü kavşak ve bir sürü kamyon var her yerde, kavşaklardan geçmek tam bir adrenalinlik bir iş yani :))

erva;
yorumunla çok şaşırttın beni :)
nerden nasıl ulaştın diye meraktayım :)) seni de burda görmek çok güzel ;)

KeLeBeK dedi ki...

meyraaa via porttan eve gel!!
değiştir artık şu postu kuzum!!

KeLeBeK dedi ki...

meyraaa via porttan eve gel!!
değiştir artık şu postu kuzum!!

Minik Patikler dedi ki...

Heyecan yaptım merak ettim :)

Minik Patikler dedi ki...

Heyecan yaptım merak ettim :)