Pages


5 Ağustos 2008 Salı

ravza

annemler geçen perşembe bozyazı'ya gittiler, denize.. bu yıl ikinci gidemeyişim.. geçen yıl da suriye'ye gideceğim diye kalmıştım istanbul'da ama dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmuştum.. neyse herşey de bir hayır var deyip kalmış ve hayırlar da görmüştük hamdolsun :)) boz yazı seyehati öncesi bir haftadır annemlere gitmeye çalışıyordum ama sürekli bir mazeret.. bugün salihin dersi var, öbür gün paper'ı var, sonra temizlik var, düğün var dernek var... var da var.. neyse geçen salıya randevu verdiler, akşam gelin diye.. ben de bari sabahtan gideyim diye niyetlim fakat pzts. akşamı telefonda biz sabah bir yere gideceğiz siz akşam gelin deyince iyiden iyiye canım sıkıldı.. salı öğleden sonra babam telefon açtı "biz kemerburgaz'dayız, program var, oraya gelin" dedi. akşam düzüldük yola gittik, kemerburgaz göktürk'e.. yıllaar var ki görmüyorum oraları.. eskiden orada ravza sitesi içinde evimiz yapılırken hem gider piknik yapar hem de su doldururduk bidonlara.. hey gidi hey.. ne kadar değişmiş, ne kadar gelişmiş.. harikulade ever yapmışlar oralara.. kemer country oraların böyle gelişmesinde öncülük etmiş.. nerdeyse bütün büyük markalar vardı.. özsüt bile gördüm :)
hasıl-ı kelam bizimkiler de taşınmışlar ravza'ya meğer, o gün.. herşeyi benden gizlemişler, hatta herkesten gizlemişler.. son on beş günde karar verip, bırakmışlar güzelim fatihi.. bizimkilerin hiç alışık olamdığı bir ortam, alışabilecekler mi, ne olacak bilmiyorum doğrusu.. okullara uzak, babamın işine uzak.. tek güzel yanı bizim gibi insanların olması ama daha koca site boş bile sayılır.. Allah'tan çok yakın bir kaç tanıdık var.. orada cemaat için bir site kurulması esad coşan hoca efendinin öncülüğünde olmuştu.. şimdi sanırım babam ve arkadaşları da oranın dolmasını sağlamaya çalışmak istiyorlar biraz da.. çünkü herkes birbirine bakıyor. umarm istedikleri gibi bir ortam oluşur..

4 yorum:

eslem dedi ki...

demek faaliyetleri oradan yürüteceksiniz bundan sonra :p

KeLeBeK dedi ki...

yaa biri babamı da kandırsa da tasınsalar yaaa, hiç gözü yok vesselam...

hulofera dedi ki...

eslem, öyle olacak bunda sonra gari ;)
kelebek; ya bize çok uzak kaldı, ben de keşke taşınmasalardı diyorum :)) taşınsalar aslında bir sürü tanıdık olacak, ne güzel olur ;)

Adsız dedi ki...

Ben bu sayfaya nerden nasıl geldim hiç bi fikrim yok :)
ama gelince tanıdıklarla karşılaştım sankim :)
hele bi de esad hocamın ismini görünce yorum bırakmadan gitmek istemedim. :)
bu arada bi tanıdıgımızı ziyaret için ravza sitesine gitmiştk uzak muzak ama bence çok güzeldi:) güle güle otursunlar..

flickr den gülale desem bilmem hatırlarmısınız :)