Pages


14 Ağustos 2008 Perşembe

muhasebe

hayvanların ötüşü öğretilen fatma zehra;
-aa inek öttü
-aa kuş öttü
-aa horoz öttü.... diye sesleri ayırt etmeyi başarır
her sesi öttü olarak algılayan çocuk dedesinin öksürdüğünü duyunca da:
-aa dede öttü, der tabi :))

***
yine uzun zamandır yazamıyorum.. misafirlerden ve yoğun hayattan sebep olabilir ama içimden de gelmiyor nedense. yine bi uzaklaşma dönemi.. neyse.. geçen cts. malta köşküne hayatinin f.koleji mezunlarıyla olan toplantısına gittik.. dernek aidatlarını toplamak için toplamışlar milleti, ve herkesin de kredi kartı numarasını almışlar.. canları istediği zaman istedikleri kadar çekebilecekler yani.. baktılar veren yok bu yeni adet de ondan sanırım :))
geçen bizim mezunlar pikniğinde de aidat bahsi geçmiş hiç olmaazsa 10 milyon 20 milyon bari verin diye rica minnet olayı olmuştu :)

***
eve misaifr gelecekken bir yere gitmek zor oluyor ama pazar günü de heybeli ada'ya geçtik.. çeşit çeşit insan.. bikiniyle şortla gezen de var, çarşaflı gezen de.. pikniğe gelmiş millet, bir kalabalık bir kalabalık.. geçen sene kızlarla gittiğimizde ata binmiştik, bu sene de binerim diye hevesleniyordum ama hevesim ursağımda kaldı malesef.. faytona bindik, bisiklet sürdük, foto çekimi vs.. dönüşte de bostancıdaki lunaparka uğradık, yeni oyuncaklar gelmiş, yada ben yeni gördüm.. seviyorum lunaparkları..

***
annemlerin tatil bitti, geze geze bursaya geldiler.. istanbul'a dönseler artık, özledimm..

***
kipa açıldı tepeören'e yakın bir yere.. gece 12 ye kadar açık.. bir görelim alış veriş yapalım diye gittik ama içinde alkol satılan yerleri görünce pek bir şey almaya gitmiyor insanın eli.. yeni açıldığı için fiyatı çok uygun olan ve acil ihtiyaç olan bir kaç şeyi alıp çıktık.. annemler böyle şeylere çok dikakt eder, alkol satılan yerden hiç almazlar, ama ben sıkıştığım zaman bazen alıyorum.. vicdan azabı çekiyorum tabi, acaba rehavete mi kapılıyorum bu konularda diye.. daha çok dikkat etmeli, etmeliyim..

6 yorum:

eslem dedi ki...

dede öttü hee çok hoş :)))

bu arada , kipa zaten musevilerin ibadet ederken başlarına taktığı takkemsi şey demek değil mi ? :))

Adsız dedi ki...

kipa'ya yakın mısınız? ben de çok yakın oturuyorum malesef. oraya yakın ama heryere uzak :) içki olduğunu görünce ben de çok üzüldüm. alışveriş merkezinin sahibini dindar biri zannediyordum, nsıl içkili bir yere vermiş marketi şaşırdım.

hulofera dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hulofera dedi ki...

eslem;
o kippa, kipa değil ama ordan esinlenerek konulmuş mu onu bilemem ;)

melda evet çok yakınız oraya, sen neredesin.. o yol üzerinde residence lar falan var onlardan birinde mi ;)

melda dedi ki...

residence mı?? villalardayım ben şekerim :P
şaka tabi :)
nerde olduğumu yazıyordum da birden buranın public bir yer olduğunu unutmuşum. :) arabayla 10 dk. bir mesafedeyim kipa'ya. sen sadece yazın mı tepeörendesin? birgün görüşelim, bu kadar yakınız madem :)

hulofera dedi ki...

melda; ben de 10 dkka mesafedeyim sanırım ;)
sadece yazları burdayım ama ramazanda da burada olacağım galiba ;) görüşelim inşallah, çok isterim..