Pages


28 Mart 2008 Cuma

hep kahır!

aksilikler üstüste.. bilgisayara bişeyler oldu.. neyse kurtarma yenileme falan derken bütün ayarlar bozuldu.. otomatik girdiğim hesaplarımın bir kısmının şifrelerini unutmuşum, bazısını zor hatırladım.. sonuç: messenger'ınkini de unutmuşum, hatırlayamıyorum, sıfırlayamıyorum, puff :((


***

kardeşlerim evime ilk defa gelirlerken bir çift balık almışlardı.. turuncu ve siyah renk, japon.. turuncusu için ha öldü ha ölecek diye beklerken, ölmedi gitti.. ama ben öldüm öldüm dirildim.. duygusal bağ mı kurmuşum aramızda nedir.. bazen canavar gibi dolaşıyor; bazen bi tarafı şişiyor, o taraf suyun üzerinde yan yan yüzmeye uğraşıyor yada suyun dibine inmeye çalışsa da hop yukarı çıkıyor... derdi ne anlamadım.. hayvan eziyet çektikçe üzülüyorum, elimden birşey gelmiyor.. geçenlerde ters dönmüş duruyordu.. tamam hakkın rahmetine kavuştu artık dedim ama bi kaç saaat sonra bir bakarım ki normale dönmüş.. bu son olsun, evde hayvan falan beslemeye çalışmayacağım.. kimse de hediye etmez umarım gayrı..


***

salı günü; mandalina da ısrar etti ben de acaba mı derken, gazeteci-yazar sefer turan'ın geldiği gün sunuculuk yaptım.. hadi okuldan ayrılmadan bi atraksiyon olsun diye düşündüm.. herşey iyi hoştu da eilahiyat kulüp başkanının soyadını yanlış anons ettim :)) çocuk da şaşırdı önce o da kim gibisinden, ama çaktırmadı sağolsun :))


güzel bir programdı.. filistin konusunda ne kadar duyarsızlaştığımızı farkettim, yeniden..



m.erkal hocamız ertesi günkü "fatih üniversitesi hocaları prof. Lütfullah Karaman ve ...'ın katıldığı, filistin tarihinin konuşulduğu" programda Hz.Peygamberin şu hadisini hatırlattı:

Numan b. Beşir (r.a.)dan: Rasulullah (s.a.v.) şöyle buyurur: "Bütün mü'minleri, birbirlerine merhamette, muhabbette, lütufta ve yardımlaşma hususlarında sanki bir vücud misali görürsün! O vücudun bir organı hastalanınca, vücudun diğer kısımları, birbirlerini hasta organın elemine uykusuzlukla harekete ortak olmaya çağırırlar"
üstüne ne denir ki..
konferanslardan aktarmak istediğim anektodlar vardı.. not tutmadım, ilginç şeylerdi, kesin hatırlarım diye düşündüm ama paneldeki hesap bloga uymadım malesef..

eilahiyat ekibi sıkı çalışıyor.. geçenlerde ankaraya gitmişler.. gitmişken meclise de uğramışlar :) e bizden hocalar mevcut ya, 3 tane.. güzel ağırlanmış, mutlu mesut dönmüşler..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sağolsun meyrâ'mız ;)
Yaşasın E-İlahiyat :)

Adsız dedi ki...

Sağolsun meyrâ'mız ;)
Yaşasın E-İlahiyat :)

hulofera dedi ki...

eyvallah ehlim, siz de sağolun :)

reyhan dedi ki...

sunuculuklar falan oo ayıpsın ayıp :P çok gülgun feyman gördüm ben Meyrâ'mı. mandalinin ikna kabiliyeti hakikaten takdire şayan.. şaşırdım, fotoğrafları da gördüm, hoşuma gitti çok :) yolun açık olsun kardeşim ;))