Pages


14 Mart 2008 Cuma

hayır! ben hala Bursa-lı-yım!

çok duygusal anlar yaşıyorum. bugün sabahtan aylardır niyetlenip bir türlü gerçekleştiremediğimiz nüfus cüzdanlarımızı değiştirme projemizi uygulamaya koyduk.

muhtarda gerekli evrakları doldurmasını beklerken, baktım kadın hayatinin nüfus cüzdanına bakarak benim evrağı dolduruyor.. "yanlış yazıyor sanırım ama neyse işine karışmak gibi olmasın" deyip sesimi çıkarmadım. evraklar doldu falan çıktık, bir bakarım ki benim kayıtlı olduğum il Antalya olmuş.. şok oldum resmen.. babamla annem aynı şehirden oldukları için daha önce farketmemiştim böyle bi değişiklik olduğunu.. zannediyorum ki bi soyadım bi de medeni halim değişecek.. garip bir duygu, daha soyadımın değişmesine bile alışamadım.. sordukları zaman yada bir yere adımı soyadımı yazacağım zaman bi duraksıyorum önce..

bu arada eski n.cüzdanımın hatıra kalsın diye renkli fotokopisini çektirmeye niyetlenmiştim ama dar vakitte yapınca böyle şeyleri fırsat olmuyor malesef.. hey kızlar ben yapamadım gari siz yapın ;)

***

"kasımda aşk başkadır"ı izledim bi kaç gün önce.. klasik bi aşk filmi.. yorulmadan düşünmeden izleyebileceğin bir film, eğlenceli vakit geçirmek için.. popüler filmleri izleyememek kitapları okuyamamak gibi bir sorunum var.. aradan epeey bi zaman geçtikten sonra izliyor-okuyorum..

stephen kig'in "yeşil yol"u da bi klasik derler, çok methini duydum.. birazdan onu izleyeceğim, bakalım nasılmış..iş yaparken birşeyler izlemeyi seviyorum.. ıspanaklı börek yapmaya niyetlendim.. komşumun tabağı kaç zamandır bende. verirken çok utanacağım kesin ama boş vermek istemedim, fırsat bulup adam aklıllı bişeyler de yapamadım, koşuşuturmacadan.. değişik tarifler var mı diye yemekzevki ve portakal ağacına bakacağım. iyi ki varlar : )) yeri geliyor, bildiğim bi yemeğin tarifine bile açıp baktığım oluyor hani :p varsa onlar nasıl yapmışlar diye.. ama asıl kafamdan uydurarak yemek-pasta-börek yapmayı daha çok seviyorum ve fena da olmuyorlar hani :-)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Buyrun efendim, yorumdan tarfi hizmeti :)
Ispanaklı Krep(ıspanak ve havuç rendesiyle de güzel oluyor)
Ispanaklı Peynirli Börek

Ben de nüfus kağıdımda Kahramanmaraş'ı görünce çok şaşırmıştım. Ve soyadı meselesine hala alışamadım. Eski soyadımı da kullanıyorum, o yüzden çok uzun oluyor ben de eskisi gibi devam ediyorum söylemeye, kısa yoldan :) Alışırız zamanla inşallah.

Bakıyorum, şimdi yeni evlenen arkadaşlarım hemen yeni soyadlarıyla mail adresi alıveriyorlar, valla benim hiç aklıma gelmemişti. Hala eski adresimi kullanıyorum :)

hulofera dedi ki...

teşekkür ederim meldacım, tarifteki böreğini yaptım, çok leziz oldu, komşuma alnımın akıyla götürdüm hemen :))

valla benim de aklıma gelmemişti yeni soyadımla yeni adres almak, millet hızlıymış bu konuda :) dediğin gibi biz de alışacağız zamanla inşallah :)

Adsız dedi ki...

afiyet olsun. sevindim beğenmene.
:)