Pages


21 Mayıs 2008 Çarşamba

yaşlılık sendromu!

bu aralar herkeste kendini bi yaşlı gibi hissetme modası almış yürüyor.. buna ben de naçizane bir katkıda bulunmak istiyorum..
efendim 60 yaşını geçmiş, elinde ilaç poşetiyle gezen ninelere döndüm yahuu.. sabah akşam kaç çeşit ilaç içiyorum, krem sürüyorum, saatlerini de kaçırmamaya çalışıyorum...

ellerimde alerjik kabartılar çıkmıştı.. suya sabuna detejana dokunmamam gerekiyormuş.. eldiven kullanmam gerekiyormuş.. eldiveni de hiç sevmem, hissedemiyorum öyle, beni rahatsız ediyor.. doktor ilk görünce "ellerini çok sık yıkar mısın" dedi, takıntılı tiplerden sandı sanırım beni :) e ev hanımı olunca elin sudan çıkmıyor ki azizim :)

geçen gün cildiye doktoruna giderken, yerde yatan bir ceset gördüm, insanlar toplanmış etrafına.. üzerini örtmüşler.. baya meraklı bir milletiz böyle durumlarda.. neyse, giderken minibüsün şoförü "2 saatir burda hala kaldıramadılar" demişti, dönerken 3-3bçk saat olmuştu ve hala oradaydı.. sanırım bitmeyen prosedürler yüzünden..
Allah'ım sen koru böyle ölümlerden, güzel ve kolay bir ölüm nasib et!-amin-

Hiç yorum yok: