Pages


21 Kasım 2014 Cuma

7 Kasım 2014- Atatürk Arboretumu

annemlere uzak oturduğumuz ve eşimin ailesine yakın olsak bile annesi bir takım ağrıları sebebiyle pek çocuk bakacak kıvamda olmadığı için, çocukları bırakıp gezmek gibi bir lüksümüz olmuyor malesef..

geçenlerde hafta içi gündüz annemlere gitme fırsatı bulunca çocukları bırakıp yakınlarındaki Atatürk Arboretumu'na gittik.. sonbahar mevsimini dört dörtlük yaşatan çok güzel bir mekanmış..



mekanı gezerken bu evde yaşadığımızı ve arboretumun da evimizin bahçesi olduğunu hayal etmedim değil :))


çok güzel kişisel fotoğraf çekilecek alanlar mevcuttu, ben de hatıra kabilinden bu fırsatı kaçırmadım elbette ;)


tam bir renk şöleniydi arboretum.. sanki bir taç gibi süslenmiş bu dala bayıldım..



gelin ve damatların en çok fotoğraf çekindiği yerlerden birisi.. çok yorulduğum için bu yolu yürümek kısmet olamadı maleseff..






bu fotoğraf bana bir zamanlarki flickr yolculuğumuzu anımsattı.. yıllar yıllar geçti, hoştu, güzeldi..



kadrajda iki tane gelin damat var.. en çok kullanılan dış mekanlardan biri sanırım arboretum.. hafta içi olmasına rağmen kaç tane çift gördük hatırlamıyorum.. ve fakat dış mekan çekimleri çok komik yau, çiftleri şekilden şekile girerken görmek çok komik.. etraflarında insanlar varken o pozları nasıl verebiliyorlar bilemiyorum :D





bir fotoğrafçı kolay olunmuyor :)





bu yola bayıldım, filmlerdeymiş izlenimi veriyor yürürken.. fotoğrafçılık çok güzel ama bazen de ortamı yaşamaya, hissetmeye engel oluyor diye düşünüyorum..


tabii ki tarihi bir çeşme değil ;) ama ortama uygun bir çeşme tercih edilmesi hoş olmuş..

2 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Ne kadar huzur verici. Ben bile o evin benim oldugunu hayal ettim :)

hulofera dedi ki...

gelirsin ve gezersin inşallah sen de bir gün ;)