Pages


26 Ağustos 2012 Pazar

imamhatipli olmak

bir ayrıcalıktır..



ortaokuldayken özel okuldaydım.. "selam imam hatiplim" kaseti yeni mi çıkmıştı bilmiyorum ama hazırlık sınıfında serviste neredeyse bütün sene bu kaseti dinlemiştik.. hey gidi.. hala ezgilerin sözlerini ezbere biliyorum..


o zamanlar düz imam hatiplere bile o kadar talep vardı ki, eyüp imam hatip'in kendi içinde bir sınav uyguladığını hatırlıyorum ve kapısında yüzlerce kişiyi.. şimdilerde yeniden orta okul bölümlerinin açılması mevzu bahis, inşallah o eski şâşaalı günlerine geri dönerler..



lisede şükür ki imamhatipli ve hatta k.a.i.h. liseli olma ayrıcalığını yaşadım.. fatih'ten kartal'a o uzun servis yolculuklarına; son yılda servisin kalkması sebebiyle otobüs-vapur-otobüs vesaitleriyle 2 saat süren yollarına rağmen bile hala tadı damağımdadır, o günlerin.. ah bir de o başörtüsü sorunlarıyla son yılımızı mahvetmeseydiler..

Hiç yorum yok: