Pages


7 Ekim 2009 Çarşamba

yazılmışsa kader, bundan ibaret..

Artık evimize geçtiğimizden beri tam manasıyla-doğru düzgün bir bağlantı sağlanamadı internette.. bir varsa bir yok ve ziyadesiyle yavaş.. bu arda benim nasreddin hoca’nın helva hikayesi hesabı, yazmak istesem net yok- net gelse yazma isteğim yok- ikisi bir arada olsa işim çok vs..

Hali hazırda isteğimin geldiği vakti bulmuşken-yine net yok ama- mic. Word’e yazayım dedim.. 6 ekim ikindsi saat 5 buçuk civarında..

2 hafta sonu önce geçtik evimize.. o günden beridir de hala aradığımızı bulacak kıvama gelmiş bir yerleşme düzeni sağlayamasam da genel hatlarıyla bir düzen oturttum hamdolsun..

şimdi sıra geldi, yazlıktayken biriken gezi-ziyaret planlarını gerçekleştirmeye.. 3 tane yeni doğmuş bebek koklayacağım inşallah.. eslem’e umre ziyaretini geçen Cuma gerçekleştirdim hamdolsun..

ve ismek’e kaydoldum.. hobi olarak yapabilceğim aynı zamanda kendi adıma kafa dağıtmak için tercih ettiğm resim, telkâri vb. gibi bir branş istiyordum ama kaydın son günü, son dakika gidince elde kalanlardan birine razı oldum nihayet.. hat.. nasip, vardır bunu seçebilmiş olmamda da bir hikmet.. severek yaparım umarım, çünkü hattın hobi olarak vakit geçirmek için değil severek-ömrünü adayarak yapılması gerektiğini düşünüyorum, nedense..

geçtiğimiz hafta sonu e.nin nişanı oldu, Pendik Ada tesislerinde.. lise 5lisinin 3. üyesinin evliliğini de toplum nezdinde resmiyete döktük.. e.nin annesi bizi erkeklerden birine tanıttığı sırada -dayısıymış- ben babası zannedince bütün nişan boyu dayının takılmalarına maruz kaldım.. vay efendim “e. Onun kızı olacak kadar kendisi yaşlı mı görünüyormuş” J bazı insanlar var, yaşı büyük görünmesini istemediği için kendisine yaş yakınsa abla yada büyükse teyze, amca vs. denmesini istemez.. misal sevdiğim birisi daha var, küçüklüğümden beri tanıdığım ve o zamanlar teyze demeye alıştığım, annemin yaşlarında belki biraz daha küçük.. sonra biz büyüdük.. hasılı genç görünmesine rağmen ağız alışkanlığı ile, teyze deyince çok bozulur “abla deyin, teyze demeyin, o kadar yaşlı mıyım ben” diye uyarırdı..

bilmiyorum bir gün ben de öyle olur muyum ama halihazırda böyle yaş-hitap meselesine takılmalar çok gereksiz ve hatta komik geliyor.. yaşayıp göreceğiz J

7 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

yaşıtlarım arasında üç koca çocuğu olan (okul yaşı nerdeyse gelmiş) ve hiç çouğu olmayanlar var, bir onbeş- yirmi yıl sonra kiminin çocuğu evlenme çağında olurken kimi liseye yeni kaydoluyor olacak bana da bazen kaç çocuğunuz var diye soruyorlar yani okumasaydım erken evlenseydim belki benim de 3 çocuğum olabilirdi böyle şeylere takılmamak gerek. göreceli şeyler, kişiye göredeğişen haller... ama dediğin gibi ilerde ne oluruz bilinmez :))

Adsız dedi ki...

Ben de kayıtşarı kaçırdım. Zaten sonradan tek tatil günümü gezmeye ayırmaya karar verdim. İkinci dönem inşallah. :)

mandalina dedi ki...

* bu yaşımda bana "hanım anne" diye hitap edildikten sonra ilerde neler duyarım Allah bilir :)

* fakültede 1. snıfta hüsn i hatta hangi hocadan ders almıştın sen?
Ben çok zorlanmıştım o zaman. Yatkınlık ve çok çalışma gereken bir alan.
Allah muvaffak etsin inşallah!
Haftaiçi mi haftasonu mu kursun?
Elin alışsın, hatların, tabloların peşisıra gelsin. Bir tane de ben
istiyorum.Şimdiden söyliyeyim ;)

hulofera dedi ki...

kelebek; inşallah öyle olmayız :))

derya; tek tatil günün varsa iyi olmuş demekten kendimi alamadım doğrusu :) inşallah..

mandarin, hocanın adını unuttum desem inanır mısın :) gözlüklü-kısa boylu-zayıf desem hatırlar mısın peki :)) salı günü, hafta sonu olsa gidemezdim sanırım, malum sebepten ;) işi ilerletirsem parayla yapacağım, sen paranı biriktirmeye başlasan iyi edersin çünkü bir vav bile epeyi pahalı :p

Ebrum dedi ki...

Allah hayırlı etsin inşallah. Eserlerinden birini bende istiyorum desem:P
hat çok hoşuma gdiyo benim ama uzaktan muhtemelen beceremem. ondan hiç kalkışmadım doğrusu. e ismek'e kaydolmya bile tembelliğinden gidemeyen bi ablam var benden de bu beklenmez mi

hulofera dedi ki...

bakalım ebrum, bu işte ne kadar muvaffak olabileceğim.. başarılı olabilirsem bir "vav" da sana çekeriz gayrı, bu kadar reklamını yaptıktan sonra ;)

ablana haksızlık etme, baksana tek tatil günüymüş :)

g ü L â L e dedi ki...

aa ne güzel.. çok sevindim hatkursuna başlamana canım. aramıza hoşgeldin ;) bu aralar bol bol rabbiyessir yazıyorsundur... :)

hocanız kim ben de merak ettim, hatırlayınca söylersin adını :)

bu arada yeni evinizde de güle güle iyi günlerde oturun. güzel güzel günler geçirin ailecek inş ;)