Pages


20 Ekim 2009 Salı

bismillah: hat kursuna başladım..

"fakat daha ilk saat itibariyle sıkılıp, acaba bıraksam mı diye düşünmeye başladım..
gerçekten çok emek isteyen, gönül isteyen, sabır isteyen bir iş.. ki kolayca pes etmeyesin..
gelgelelim ben halihazırdaki halet-i ruhiyemle her an firar edebilirim, bu uzuun yolculuktan..
saatlerce bir harf üzerinde çalışıp hâlâ beceremiyor olmak, moral bozucu..


ya nasip.. ya kısmet.."

geçen hafta gitmedim.. bu hafta da gidemeyeceğim sanırım..
yattı bu iş!
gibi sanki... 2 kasım

3 yorum:

Devirdaim dedi ki...

beni güldürdün, bütün günün stresini attım sayende a.r.o :)))))

Ali Kahya dedi ki...

hat sanatı son senelerde revaçta; hobi olarak düşünülüyor ama hiç öyle bir şey değil. üzerine ciddiyetle eğilmek gerekiyor. eşim de bir dönem merak saldı ancak sonrasında kanaati değişince bıraktı...

hulofera dedi ki...

eyvallah devirdaim, stres attırdıysak ne mutlu bize :))

ali kahya, ben de aynı kanaate vardım, başlayınca :)