Pages


8 Eylül 2009 Salı

hey Yarabbim!

tam şu anda çok enteresan bir şey oldu..

b. Topa.loğlu hoca aradı beni ki kendisiyle hiç bir diyalogum da yoktur.. adımı söyledi, sen misin dedi.. evet dedim ama tabiiki kendisini telefonda tanımadım :) siz kimsiniz dedim, adını söyledi ve o anda şok şok.. 3 saniye içinde aklımdan bin türlü şey geçti:
-aha, kesin benim kaydım falan silindi, bir şey oldu.. sa.fa hoca da demişti, kaydını bir kontrol et diye de arayıp bir türlü ulaşamyınca o zaman, sonra da ihmal etmiştim..
-yok yok, tez hocam değişti.. onunla ilgili bir konu..
-hayır canım başka bir arkadaşla ilgili bir mesele vardır..
-derin!! arapça bilgimden istifade edecek değil a..
-yoksa kuzenle mi alakalı??
-vs. vs..
sonra hoca bana "nesefî" ile ilgili olan doktora tezimi kullanmak istediğini söyleyince içimden bir oh çektim.. çünkü benimle alakalı bir mesele değildi :) hocam o kişi ben değilim, ben yüksek lisans öğrencisiyim, dedim.. soyadımı da söyleyince, benimle ilgisi olmadığı netleşti.. hoca "ben de, öğrencim beni sesimden nasıl tanımaz diyorum" dedi :) meğer h.al.per hoca nasıl ulaştıysa o arkadaş yerine benim telefon numarama ulaşmış :)

3 yorum:

mandalina dedi ki...

"kuzenle mi alakalı?" kısmı dikkatimi çekti :) neden öyle düşündün ki? n., onun alanında çalışmıyor bildiğim kadarıyla.


sen sesinden tanımamışsın. ben kendisini görsem de tanı(ya)mam sanırım. ama kitabını görsem tanırım :))

hulofera dedi ki...

ne bileyim insanın aklına herşey geliyor.. onun son demlerdeki meselesinden dolayı biraz ;)

telefonda zati çok zor anlaştık.. hocanın her cümlesini 2 kere tekrarlatmışımdır sanırım :)

KeLeBeK dedi ki...

hocalarla bırak tel.de konusmayı; yüzyüze konusmayı beceremem ben de olsam meseleyi anlayana kadar epey terlerdım herhalde