26 Nisan 2008 Cumartesi

ağladıktan sonra gülene ne mutlu

"islam dünyasında ilk zihniyet sapması: emeviler döneminde otoritenin dünyevileştirilmesi" başlıklı sunumum salı günü bitmedi.. dersin sonunda çok meraklıymışım gibi "haftaya devam ediyoruz o halde hocam" dedim.. demez olaydım.. hoca demez mi: olur, iyi olur, önemli bir konu zaten, haftaya da sen devam et madem, diye.. meğer ben sesimi çıkarmasaymışım yarım da olsa öyle kalacakmış.. ilk derslere pek devam etmemiş olmamın sonucu bu da.. bi de aynı gün sınavım var.. tekrar göz atmam gerekecek konuya.. nasîbuke yusîbuke.. neyse..

dün flickr dostlarından dest-yar namı diğer turuncu ve sîracla buluştuk, kekik ve mandalinanın da birlikteliğiyle.. şaka maka zaman su gibi akıp geçmiş.. nasıl akşam altı buçuk yedi oldu anlayamadık.. bir buçuk ay sonra turuncunun istanbula gelişiyle tekrar buluşalım diye sözleştik, nasipse inşAllah.. hafta sonu olsaydı daha kalabalık bir buluşu olacakmış ama böyle daha samimi ve sıcak bir ortam oldu.. fethipaşa beyaz köşk'de başlayan muhabbet eski devran yeni boğaziçi yada boğaz cafe'de devam etti.. ne kadar çok üşüyen bir insan olduğumu bir kez daha farkettim.. çok sıcak, yandık, bunaldık derken millet ben üşüyordum, ince de giyinmediğim halde.. en çok hayıflandığım şey ise fotoğfraf makinesini taşımaya üşenmem oldu tabi.. bu arada mandalinanın abisi yeni makina alıyormuş, ona.. e burdan da hayırlı olsun diim, eşeciğine :p

dün kekikle bi muhabbet döndürdük ve burdan neredeyse ayda bir buluştuğumuz ortaya çıktı tabi.. daha sık ziyarete bekleriz efem, biraz bize de vakit ayır lüffen ;)

akşam hayatiyle bağlabaşı'ndabuluştuk.. e o kadar saat dışarıda gezince yemek falan yoktu evde tabi :) capitole gittik önce ama turlayıp turlayıp ortak olarak canımızın istediği bişey olmayınca kalkıp natilius'ta aldık soluğu.. ve gün bitti, yorgun ama mutlu!

4 yorum:

mandalina dedi ki...

teşekkür ederim! teşekkür ederim! :)

sabırsızlıkla bekliyorum eşeciğimi. nuro ve sen bir şekilde slr'leri bulduktan sonra cep makineleri bertaraf etmiştiniz. ben tersine hareket ediyorum şimdi :D bi küçük bulunsun yanımızda her zaman di mi? hepimiz için bu eşek :)

dün için sana teşekkür ederim meyrâ. senin hatırına geldim gibi oldu ilk başta. bu kadar iyi kaynaşabileceğimizi tahmin etmemiştim hiç. uzun zamandır gülmediğim kadar içte güldüm sanırım :)

meyrâ dedi ki...

ah diiyorum keşke bi eşeciğim olsa benim de diyorum, ama senin malın benim malım sayılır di mi mandaliiin :))

rica ederim şekerim.. sen benim her daim yanımda olursun inşAllah heryerde ;) sanırım hepimiz için beklemediğimiz kadar keyifli ve güzel bir gündü, hamdolsun..

eslem dedi ki...

üçünüzü de okudum aslında yorum yapmayacaktım bu buluşunuzla ilgili ama ben buyum tutamadım kendimi ! ben size böyle mi yapıyorum ? İnsan bir haber verir ! hıh ..

meyrâ dedi ki...

yaaaa:(
ya eslemcim, hafta içi çalışıyorsun deyu böyle oldu. aklımızdan da gönlümüzden de sözümüzden de geçtin sen hatta.. hatta o salıncakta sallanırken seni andık..

yine de küçük bir umut bile vardıysa tüh diyorum..
çok üzüldüm diyorum, ciddeen :(