Pages


1 Şubat 2012 Çarşamba

çöp eve doğru gidiş..

hatırlarına gereksiz derecede bağlı bir insanım.. herşeyden-herkesten anı olabilecek herşeyi biriktirmek gibi saçma sapan bir huyum var, ezelden beri.. ara ara elime geçenleri gözüm döndüğü bir anda atsam da daha atmam gereken bir sürü şey mevcuttur eminim..

misal birkaç gün önce, ben teeeyy ilk okuldayken umreye -mi hacca mı şimdi bilemeyeceğim- giden bir tanıdığımızın hediye ettiği minik bir cüzdan geçti elime.. azme bak, neredeyse 15-16 yıl saklamışım onu.. misafir arefesiydi, o toparlanma hızıyla attım gitti.. böyle zamanlarda bazen atmamam gereken şeyleri de atabiliyorum ya neyse :)

2 yorum:

Hacer dedi ki...

:) gaza geliyosun yani. Öyle olmayı istiyorum bazen. Kolay elden çıkarıp sonra azıcık hatıra bıraksaydım diyorum çünkü . Sozgelimi oğlumun küçükleri ... O kadar abartmisim ki dağıtırken. Çok az ilki var.

hulofera dedi ki...

benimkinin herbişeysi hurçladım duruyor henüz, minik mendillerine kadar :) ve eminim bir sürü elbise vs. saklayacağımdır da :)