Pages


7 Aralık 2009 Pazartesi

geçti gitti, hamdolsun..

üşengeçlik başa dert.. geçen sene üç ay eksikle bile daha fazla yazı yazmışım.. belki de geçen sene daha boştum :)

cuma günü evimizi, mutfakta patlayan bir boru yüzünden, su bastı..
tam yattığımız sıraydı, gece 1 civarı.. birden şakır şakır sesler gelmeye başladı.. ani bastıran yağmur zannetik.. merakla hayati cama gitti ki ne gezer.. sonra ben içeri koştum tabi.. mutfak lavabosunun altından fışkıran tazyikli su hole de taşmaya başlamış.. o anda "hayati koşşş" diye bastım çığlığı :) apar topar dışarıdaki vanadan kapatmaya çıktı ama 4 daireninki bir arada olduğu için bizimkini ikide bir sönen lambalardan bulması biraz zaman aldı.... ben, moralim bozulduğu için başladım ağlamaya :) misafir odasına geçmesin diye, kapısının önünü kapattım hemen.. aynı şekilde oturma odasının da ama zaten oraya girmiş çoktan.. o panikle insan nereye koşturacağını şaşırıyor, nereyi engellesem diye uğraşıyor..
tam o sıralarda karşı dairemizdeki komşu da misafirlerini uğurluyormuş.. bizdeki telaşeyi görünce ailecek yardıma geldiler, sağolsunlar.. onların evvelce başına böyle bir olay gelmiş olduğu için, neler yapmak gerektiği konusunda daha bilinçlilerdi tabiiki.. halıları rulo yaptı erkekler, balkondan sallandırdılar, suyu süzülsün diye.. paspaslarla, havlularla suyu çekip boşalttık, kovalara... 1 saat falan sürmüştür, herhalde.. camları da açtık, sabaha kadar kurusun diye bıraktık..

tekrar yattığımız da saat 3'e geliyordu..

çok zormuş ama biz büyük bir felaketten resmen kıl payı döndük.. çok şükür.. ya biz uyurken olsaydı da evin heryerine yayılsaydı.. eşyalar, parkeler herşey mahvolurdu..

çok şükür Rabbim çok şükür..

12 yorum:

mandalina dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın inşallah.

Borunun patlama sebebi neymiş? Tamir edildi mi?

Komşuların da sağolsunlar, ne güzel yardımcı olmuşlar.

mandalina dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mare dedi ki...

Cok gecmis olsun.
Bu aralar üzücü seyler oluyor, mutlaka aklina gelmistir ama, az sadakanin cok belayi defettigini düsünürüm. Onun icin üc bes kurus ihtiyac sahiplerine vermek iyi olabilir. Tabi bu sadece benim fikrim, babaannem hep öyle yapardi ve bize yapmamizi tavsiye ederdi.
Bence büyükler birsey diyorsa vardir bir yararli yani.

sevgiyle kal emi ;)

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun. Çok can sıkıcı bir durum gerçekten ama Allah beterinden saklasın, en kötü deneyimin bu olsun inşallah.

Beddua gibi geldi kulağıma okuyunca ama anlamışsındır sen :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Allah beterinden saklasın. Geçmiş olsun canım.

eslem dedi ki...

macera olmuş senin için :) Çok geçmiş olsun canım ..

melda dedi ki...

of çok geçmiş olsun. paniğini tahmin edebiliyorum. allah bir daha göstermesin..

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız :)

bundan 3 ay önce de benim başıma geldi aynısı sabah saatin alarmı çaldı kalktım elimi yüzümü yıkamaya gidicem yatak odasından hole adımımı attım bileğimi geçecek kadar su şok oldum tabii ki benimde aklıma hemen laminantlar geldi nooldu acaba diye eşimle beraber odalara baktık mutfak hol su dolu olmasına rağmen nasıl odalara geçmemiş şaşırdık bizimde mutfağımızdaki boru patlamış geceleyin sabahın 6 sında halıları kaldır suları boşalt yerleri sil derken ikimizde hem işe geç kaldık hemde ayaklarımızı üşüttüğümüz için hasta olduk halıları da yıkamaya verdikk bu bahneyle tyıkanmış da oldular :)

hulofera dedi ki...

mandalin;
çürümüş zamanla boru.. evet sağolsunlar, yoksa gece vakti biz kaç saat uğraşırdık Allah bilir :)

mare;
çok teşekkür ederim.. sadaka vermeye çalışıyoruz ara ara ama demekki daha çok vermek lazım :)
bir taraftan böyle ucuz atlatınca "verilmiş sadakımız varmış" demekten de geri duramadık ;) sevgiyle ;)

derya;
anladım anladım :) amin inşallah.. sağolasın..

papatya;
çok teşekkürler canım..

eslem;
biraz moral bozucuydu ama geçtikten sonrası için orası öyle dedik tabi ;)

melda;
çok sağol, Allah kimseye yaşatmasın..

ayşe;
ikimiz de odalara taşmaması konusunda ucuz atlatmışız desene.. biz erken farkettiğmiz için sizden biraz daha şanslıyız galiba ;)
bu arada hoşgeldin :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

Şanslıymışız evet :) çok şükür

Ve Hoşbulduk :)

mandalina dedi ki...

bu blogun sahibi nerde?