Pages


25 Kasım 2009 Çarşamba

sıkıntı bastı yine..

burayı kapatasım var!!

5 yorum:

Mare dedi ki...

Bana da batti gecen. Seni mutlu edecekse kapat baska bir yer ac istersen, belki o zaman yenilenmis hissedersin kendini. Ya da kararini gözden gecir :)
Ne dersin?
Ama yazmaktan vazgecme olur mu?

Rabbim yüregini ferahlatsin.

amin

Adsız dedi ki...

Mare'ye katılıyorum. Bana da oluyodu böyle haller, uzun zamandır yoklamıyor neyseki. Bazen yepyeni bir başlangıç yapmak iyi oluyor ama tümden yok olmamak lazım. :)

mandalina dedi ki...

her sıkıntı bastığında blog kapatacaksak ortada blog kalmaz :D

mandalina dedi ki...

doğrusu bana da oluyor zaman zaman. silsem diyorum ama elim varmıyor. bir süre uzaklaşıyorum blogtan. döndüğümde ve geriye baktıkça "iyi ki silmemişim" diyorum..

hulofera dedi ki...

mare; en iyisi kararımı gözden geçireyim.. yazdıklarıma kıyamıyorum da :D bu arada yeni blogunuzu bekliyoruz efem, arayı çok açmayalım ;)

derya; aman aman yoklamasın seni de :) yepyeni başlangıç yapacak şevkim yok malesef :)

mandalin; sanırım ben de öyle derim.. çünkü ilk blogumu silip bir zaman geçtikten sonra hayıflanmıştım baya :) ama sıkıntı bu işte, umarım gözüm karamaz :))