Pages


17 Nisan 2009 Cuma

af Allah'ım affff......

sanırım, bir kaç telefon görüşmesini saymazsak, blog yazmaya niyetliydim ama sabahtan beri blog okuyorum.. linki olanlar ve bildiğim birkaçı hariç pek sağda solda dolaşmazken, bugün aşırı derecede sarmış durumdayım.. beynim sulanmış, gözlerim şaşılaşmış, ayakta duramayacak hale gelmiş olmalıyım.. pazartesiden beri süre gelen hastalığımın dinlenme evresini de böyle boş boş geçirmiş olmanın verdiği huzursuluğu da eklemeli.. ah hep o mandalinin yüzünden.. dün şurda şu var, bu blogda bu var diye bahsedince... :p

armutlu tatilimden ve devamını getirmeye niyetlendiğim şeylerden söz etmeye niyetliyken..
şifayı kapıp döndüğümün resmidir, şu yazı..

5 yorum:

reyhan dedi ki...

ah canım geçmiş olsun, Allah acil şifa versin. ben de renkli haberler bekliyordum, "sağlık olsun" ;)

Siyah elma dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN. :) SANIRIM CİDDİ BİR SALGIN VAR ORTALIKTA. BİZ DE EV AHALİSİ OLARAK GRİPTEN MUZDARİBİZ.ALLAH HEPİMİZE ACİL ŞİFA VERSİN.

mandalina dedi ki...

hıh. en azından benim gösterdiklerim çok uçuk kaçık bloglar değillerdi :)

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Ben de yeni atlattım. Bu havalarda çok dikkatli olmak gerekiyor. Bir de blog okumak konusunda dikkatli olmak gerekiyor. Bir başladın mı bırakamıyorsun. Sonra da vicdan azabı çekiyorsun. (hep başıma gelir) Fazla sarmamak lazım.

hulofera dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar, Allah hepimizin iyiliğini versin :)

mandalin,şimdi bir cevap yazacaktım ama üşendim.. kısacası beni sen tahrik ettin :p