Pages


12 Aralık 2014 Cuma

Taslaklar-2

(16.01.2009)


ihh yardım topluyormuş şu anda.. ne güzel..

pazar günü de yürüyüş olacakmış Mecidiyeköy'den Altunizade'ye..


bu yürüyüşlerin, mitinglerin ne kadar faydası oluyor bilemiyorum.. ırak savşında da yapıldı.. sonuç?? tepkili olduğumuzu, amerikanın yaptığını milletçe kabullenmediğimiz gösterdik de savaş durdu mu, ya da sonrasında halka yapılan zulme engel oldu mu?? hiç sanmıyorum.. bu demek değil ki yapmayalım, ama barbarlar aklına koymuşsa senin mitingini falan önemser mi.. keza israil o kadar gösteri vs. den sonra uluslar arası savaş hukuku ihlal etmekten bile vazgeçmedi..

yine de pazar günü gitmek istiyorum inşallah hava müsait olursa :) ama dua ile birlikte daha etkili birşeyler yapmalı.. mallarını boykot etmek gibi.. alışveriş merkezlerinde yahudi markaları önünden geçerken mağzaların dolu dolu olmasına sinir oluyorum..


gerçi biz de garip bir milletiz.. boykot etsek de, savaş bitsin, kaldığımız yerden kullanmaya devam ederiz yine, hepsini..


ele kına...



bu yazının üstünden geçen zamanda köprünün altından çok sular aktı.. o sularla birlikte bir Mavi Marmara gemisi de geçti köprünün altından; hüzün, gurur ve cesaret veren hikayesiyle birlikte.. yukarıdaki yazıda bahsettiğim daha etkili birşeyin karşılığı tam da Mavi Marmara olmalı ..

çok eski ve bilindik bir vakıa ama benim bilmediğim- haberdâr olmadığım kısmı, bir anıt dikilmiş İspanya'da onun adına..



"Mavi Marmara gemisinde İsrail askerlerinin operasyonu sonucu hayatını kaybeden 9 Türk vatandaşının anısına, heykeltraş Roxanne Robinson ve Arevalo Beteta tarafından hazırlanan bir anıt İspanya'nın başkenti Madrid'de dikildi. Bu anıtta "Filistin'i tasvir eden yıkık dökük duvarların önünde masum bir çocuğun, insani yardım malzemelerinin yüklü olduğu "Mavi Marmara" gemisini sulara bırakması" heykelleştirildi."

Hiç yorum yok: