Pages


2 Kasım 2014 Pazar

geçmiş zamanlar oldu ki..

Bir "yarın ya da bugün itibariyle 10 muharrem" yazısıyla daha buradayım.. Madden mânen yorgun hissettiğim bir dönem ki çabuk geçer inşallah.. hüzünlü ve hayırlı işlerin aynı güne tevafuk ettiği bugün hepimiz için hayırlı sonuçları olacak şekilde vukû bulur umarım..

pek takipçim kalmamıştır artık ama verdiğim ara itibariyle eskilerden denk gelen bir kaç kişiye en kötü ihtimalle geri dönüp okuduğumda kendime kısa bir özet geçmek gerek ;)


*artık 4 kişilik bir aileyiz..  geçen sene 24 ekim'de minik bir kuş daha katıldı aramıza.. ilki gibi sever miyim diyordum, seviliyormuş  :)

ismini mehlika koyduk.. ilk duyanlardan bir kısmı anneanne-babannesinin ismi mi diye soruyor.. kimisinin çok hoşuna gidiyor.. bazısı "hmm eski bi isim, nerden koymak geldi aklınıza" diye sorarken bazısı da ikinci defada hatırlamakta zorluk çekiyor, misal dedelerinden biri gibi ki bu isme alışması baya zor oldu..


by anası :p

hareketliliği, yapısı, asabiyetli hali ile ablasından çok farklı mehlika.. şuanda tam bir yaşında.. sarhoş gibi sallana sallana evin içinde dolanan; dışarı çıktığımızda kesinlikle zapt olunamayan; yeni yeni, açık seçik ve bilinçli olarak durmadan yüzüme bakıp anne diyen; gerekirse tabure taşıyarak, şayet varsa çekmecelerden tırmanan hareketli mi hareketli bir yavru kuş.. hep derdim, hareketli çocuk severim diye, severim sevmesine tabi de zormuş baya :) ablası pek hareketi sevmeyen, parkta bile oynayanları izlemeyi tercih eden bir çocuktu ki şuanda eskiye nazaran az biraz açıldı elh.

*zeynep sare kardeşini heycanla bekledi ama büyük kıskançlıklar da yaşadı ki hala biraz törpülenmiş şekilde devam ediyor.. tabii bu bana aşırı derecede bağlı olmasıyla ilgili bir durumdu.. şiddetli ağlama krizlerini, kardeşine kafasından ısırmaya çalışmak vb şekillerdeki zarar verme gibi durumları yardım aldığımız bir pedegog sayesinde baya hafiflettik çok şükür.. bir sıkıntı varsa mutlaka o işin profesyonellerinden ki bu tabiiki hayata bakış açımızın paralel olduğu bir insan olacak, yardım almalı.. 

*geçen sene pedegog önerisiyle göndermediğimiz zeynep sare artık bu sene okullu daha doğrusu yuvalı ;) çok hevesli başlayıp hevesi çabuk söndü.. Allah'tanki fazla arıza çıkarmıyor, sabah yataktan kalkma zorluğuyla "ben bugün gitmiiicemmm"leri saymazsak.. 


by babası ;)

babannesi bugün "istersen gitme artık okula" demiş.. "ben de istemiyorum ama annem kabul etmiyor"diye cevap vermiş :) eli mahkum :D okullu çocuk iyiymiş, mehlika da bir an evvel büyüse de onu da sepetlesem okula nihahaha :)) 


şaka maka baya yazmışım.. hadi daim olsun inşallah..

6 yorum:

mandalina dedi ki...

vay arkadaş, ikinciyi de acaba sever miymiş diye düşünmüşmüş. sen ne saniyodun ki, anne-babanın ilk çoçuğusun diye en çok seni sevdiklerini mi? :D hele üçüncüler daha çok seviliyormuş. bi dene istersen :D

Gelin Ayşe dedi ki...

Hahah üstteki yoruma bittim :))
Hosgeldin yeniden :)

amor fati dedi ki...

hosgeldiniz efem :) sen kacak, ben kacak, reyhan kacak, mandalina kacak olmuyordu boyle. iyi yapmissiniz geri gelmekle :)

ben fotolara takildim desem :) bebislerin masallahi var da, ikinci fotonun renklerine ve focus'una bayildim. makina nedir :D

amor fati dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Sen de hoş geldin Hulofera, devam edersiniz umarım. Bir bir kayboluyor bloglar, bu gidişe dur diyelim :)

hulofera dedi ki...

3. çocuk olan sensin mandalin bence bi dene bakalım en çok sen mi sevilmişsin yoksa kandırılmış mısın ;)

hoşbuldum gelin ayşe, sağolasın ;)

eyvallah amor fati ;) doğru diyorsun, bu faceler instalar vs. bozdu bizi hep :) bi de araya whatsapp girdi tam oldu :)

makina nikon ama asıl lenste iş var ;) 50 mm f1.8..

diyelim inşallah dmisal, kalıcı olabilmeyi ben de umuyorum ;)